קייטרינג גורמה לאירועים

בראף קייטרינג - חוויה קולינרית חדשנית ויוצאת דופן

בראף קייטרינג – קייטרינג בשרי כשר לאירועים פרטיים ועסקיים יוצאי דופן! אנו מתמחים ביצירת חווית טעמים על חושית, מענגת ועשירה בגישה רעננה וחדשנית. התשוקה שלנו היא לספק לאירוע שלכם רק את הטוב ביותר, עם מטבח קולינרי בשרי משובח, יצירתי וססגוני, בהגשה יפיפייה ובביצוע מושלם ללא רבב. אנו גאים למלא את כל הבקשות של הלקוחות שלנו באמצעות חומרי גלם מעולה, חווית בשרים עסיסית, שפים מוכשרים תוך הקשבה וזמינות מלאה. הניסיון שלנו בקייטרינג כשר משתרע על פני 40 שנות שירות ומצוינות: החל ממטבח מוקפד בעל תעודת כשרות העומד בדרישות תקן iso 9002, רישיון יצרן מסודר, שימוש במכשור חדשני וכלה בטכניקות עבודה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. בין אם אתם מתכננים אירוע פרטי בבית, בעסק או באולם – בראף קייטרינג גאה להביא את הבשורה האמיתית של עולם הקייטרינג הבשרי. פשוט, כי זו התשוקה שלנו.

אנו מתמחים בכל סוגי וגדלי האירועים: החל מאירוע קטן באווירה אינטימית בבית ועד למאות מוזמנים באולם – נשמח להפיק עבורכם חוויה קולינרית מסעירה המנוהלת היטב לפרט האחרון.

אוכל מעולה | חומר גלם משובחים | קייטרינג בשרי משובח | הגשה יפיפייה

אתם יודעים במה אנחנו מאמינים? ביצירת חוויה קולינרית ייחודית, חדשנית ואפילו מרגשת, בליצור קייטרינג כשר ברמה הגבוהה ביותר, כזו ששמה אתכם, בעלי האירוע, במרכז, ודואגת לעטוף אתכם בשירות אכפתי, קשוב וזמין, מעל ומעבר לכל מה שחלמתם. חשוב לנו שהבשרים המובחרים שלנו יקבלו את הטיפול הנכון ביותר – והטעם.. עולה על כל דמיון!

אירוע עסקי צריך להיות שונה ויוצא דופן. בראף קייטרינג מקפידה על חומרי גלם משובחים, ומעניקה חגיגת טעמים מענגת..

תכנון אירוע ביתי דורש ירידה לפרטים הקטנים, לוגיסטיקה וניסיון. בדיוק בשביל זה אנחנו פה!

אוכל משובח וטרי, הגשה אמנותית עוצרת נשימה ושירות מעולה מוקפד לפרט האחרון.

"תופרים לכם אירוע מושלם .."

חוגגים אירוע? אנחנו בבראף קייטרינג אוהבים לתכנן יחד איתכם את סגנון האירוע ואת חגיגת הטעמים המתאימה לכם, דואגים לכל פרט ופרט – כדי שתצברו זכרונות מאושרים מאירוע בלתי נשכח. נדאג להיות הכי טובים, יצירתיים וקשובים אליכם. נבנה יחד אתכם תפריט שף מדהים לקייטרינג בשרי כמו שתרצו, נציע לכם את חומרי הגלם והנתחים המובחרים ביותר, נתכנן את צורת ההגשה הנוחה לכם, נעצב את השולחנות ואפילו נדאג לכל הציוד הנדרש, להגשה ולניהול האירוע – הכל כדי כדי שתהנו מחוויה קולינרית מסעירה המנוהלת היטב לפרט האחרון. מוזמנים לדבר איתנו!

חתונה

אנחנו מתמחים בשירותי קייטרינג בשרי לחתונות במבחר סגנונות, חגיגת טעמים בחתונה שלא יפסיקו לדבר עליה. קייטרינג לחתונות בראף הינו כשר וותיק, יחס אישי ומענה לכל מה שתרצו.
צריכים קייטרינג לחתונה מושלמת? חוויה קולינרית יוצאת מהרגיל, מקצועיות וירידה לפרטים.
בראף מזמינה אתכם לנסות את תפריט קייטרינג לחתונות המשובח שלנו – טעים ברמות על!

לקבל הרבה יותר מקייטרינג בשרי מעולה - השאירו לנו לדאוג לכל הפרטים הקטנים!

אירוע מוצלח מתחיל בהיערכות נכונה ותפעול יעיל וחלק, החשובים לא פחות מהתפריט המושקע והייחודי שלנו. בזכות הניסיון הרב שצברנו, בנינו מערך תפעולי אדיב ויעיל שמנהל עבורכם את כל מרכיבי האירוע – כדי שתוכלו להרגע ולהנות מהחוויה, ממש כמו האורחים שלכם.
בבראף קייטרינג דואגים לכם לכל מה שצריך לאירוע מושלם בבית:

  • תפריט שף גורמה מסעיר – חגיגת טעמים מטריפה
  • יצירת קונספט קולינרי בשרי ייחודי המותאם לסגנון ההגשה הנכון לכם
  • קייטרינג כשר ברמה אחרת
  • הקמת מטבח מקצועי וכשר שישרת רק את האירוע -לא משתמשים במטבח שלכם
  • דואגים לכל הציוד להגשה מושלמת: מזנונים, כלי הגשה וכלי אוכל יפיפיים
  • תפעול וניהול אירוע יעיל באופן חלק ע"י צוות מנוסה 
  • פינוי האירוע- הכל עלינו!
אנחנו מאמינים בלתת חוויה כוללת ומסעירה לכל החושים שלכם, ולכן כל התפריט שאנו מרכיבים לכם הוא יצירת מופת קולינרית אשר נותנת לכם קייטרינג בשרי כשר. אנו נדאג להתאים את המנות לאווירת האירוע ואף להתאים את הבשר אל הקהל המוזמן לאירוע בפרזנטציה עשירה ומדהימה המורכבת ממוצרים משובחים. המוטיב שלנו הוא איכות ללא פשרות!! הבשר הוא הסיפור האמיתי באירוע שלך והוא מקבל את הבמה הטובה ביותר לתת לך את החוויה הנפלאה שאתה מעוניין בה. קייטרינג בראף מספק לך חוויה קולינרית המשלבת שירות אדיב, טעמים מיוחדים ואווירה חד פעמית . חווית בשרים אמיתית, צריך לטעום כדי להבין את הטריות של חומרי הגלם המשובחים שאנו מספקים לך. צברנו את המוניטין שלנו בזכות הקפדה על הפרטים הקטנים . הבשרים מקבלים את הטיפול הנכון ביותר – והטעם …עולה על כל דמיון!

חברת בראף קייטרינג מובילה בתחום הקייטרינג הבשרי הכשר לאירועים, בזכות הניסיון העשיר מזה 40 שנה.

מאז ועד היום, ממשיך הקייטרינג הבשרי להגיש את השילוב המושלם בין ניסיון השנים לחדשנות. מתכננים אירוע בקרוב ?בראף קייטרינג מאמינים בפרטים הקטנים: כי הם עושים את כל ההבדל.התפריטים, הכלים, הפרחים, המוסיקה, המלצרים האדיבים וכמובן הדרך שלנו למזג בין כל אלה לכלל אירוע יחיד ומיוחד- האירוע שלכם.
עבודת צוות: שפים, מחלקת אירועים עובדי מטבח ותפעול, כולנו רותמים את הידע והניסיון בהפקת אלפי שמחות ואירועים, בכדי להבטיח שהשמחה שלכם תהיה לא פחות ממושלמת.
טעמים: אנחנו לומדים להכיר ולהתאים בין הלקוחות שלנו לאהבות, בין החלומות למציאות ומה שלא… נשמח ליצור במיוחד.
אירועים עם קייטרינג כשר: מחגיגות אינטימיות עד למאות מוזמנים, משמחות משפחתיות ועד לאירועים עסקיים.
עם תעודות: קייטרינג בראף מחזיק ברישיון יצרן ותעודת כשרות.

שף ירין אורן

שף יניב אורן הוא שף מוערך בקהילת בעלי המקצוע בענף האירועים הישראלי, ובעל ניסיון רב בבישול לאירועים גדולים. הכימיה בינו לבין האוכל הופכת כל מנה שהוא מכין ליצירת אומנות קולינרית. מתמחה בשילוב מטבח עילית עם הגבלות כשרות, יניב מצליח ליצור איזון מושלם בין טעמים עמוקים לנראות אסתטית.
פילוסופיית הבישול שלו מבוססת על שמירה על האותנטיות של המרכיבים, בשילוב חדשנות ודינמיות. הוא יודע להביא את אורחיו למסע טעמים מרהיב, המוביל לחוויית אירוח בלתי נשכחת.
פילוסופיית הבישול שלו מבוססת על שמירה על האותנטיות של המרכיבים, בשילוב חדשנות ודינמיות.

הוא יודע להביא את אורחיו למסע טעמים מרהיב, המוביל לחוויית אירוח בלתי נשכחת.

שף יאיר יהודאי

שף יאיר יהודאי

השף יאיר יהודאי הוא אחד השפים הבולטים בענף הקייטרינג הישראלי, בעל ניסיון מרשים בהכנת ארוחות לאירועים שונים. הוא משתמש בידע המקצועי שלו כדי ליצור מנות המסמלות שלמות קולינרית.
הודות למומחיות שלו בשילוב מטבח עילית עם הגבלות כשרות, המנות שהוא מכין הן פשוט תענוג לחושים. יאיר משלב איכות קפדנית של חומרי גלם עם יצירתיות אינסופית, מה שהופך את הארוחות שהוא מכין לחוויה ייחודית. בכל פעם הוא מפתיע ומרשים בכשרונו ובטאץ' האישי שהוא נותן לכל מנה.
הודות למומחיות שלו בשילוב מטבח עילית עם הגבלות כשרות, המנות שהוא מכין הן פשוט תענוג לחושים. יאיר משלב איכות קפדנית של חומרי גלם עם יצירתיות אינסופית,

מה שהופך את הארוחות שהוא מכין לחוויה ייחודית. בכל פעם הוא מפתיע ומרשים בכשרונו ובטאץ' האישי שהוא נותן לכל מנה.

בדיוק האירוע שחלמת עליו – שווה לכם להשאיר פרטים!

בדיוק האירוע שחלמת עליו –
שווה לכם להשאיר פרטים!

צרו קשר

התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
תודה על פנייתך לקייטרינג בראף. אנא קחו בחשבון כי אנו מטפלים באירועים בני 70 מוזמנים ומעלה. במידת העניין, שלחו לנו הודעה ונשמח לעזור!
Call Now Button דילוג לתוכן